Melbourne

Publicerad 2014-10-15 04:02:54 i Livet i en ryggsäck,

Och här är jag. Melbourne. Sitter på ett köpcentrum och knycker internet. På andra sidan jorden. Vilken stor stad! Och palmer! Och kallt!? Fast det går ju mot sommar, och det känns betydligt bättre än att sitta hemma och veta att hela vintern är framför en. Så nog kan jag stå ut med några dagar med jacka. Det blir ju bara varmare!

För övrigt så har jag fixat bankkonto, sökt skattenummer och fixat boende för ytterligare en vecka här i Melbourne. Sen får vi se vart jag tar vägen! ;)


Nallen Gusten vid floden i Melbourne. Nu har han åkt vidare med några andra, ska bli spännande och se vart han hamnar här näst!

Jag ska bli bättre att ta bilder! Var väl typ dom här två jag har att visa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela