Julutstyrslar

Publicerad 2014-01-05 13:32:44 i Allmänt,

Jag har jobbat på en skjorta ett tag. Den var egentligen menad till min bror, men det blev lite kort i ärmarna för honom. Däremot passade den perfekt på min pappa, så han fick ta den och jag ska slänga ihop en ny skjorta till min bror.
Dessutom köpte jag ett helt fantastiskt tyg för ett tag sedan. Mörkt blått och med en reliferade blommor på. Jag ritade upp ett mönster efter mina mått och ja, mer eller mindre slängde ihop klänningen. Inga ändringar behövdes göras och den satt som en smäck på en gång ;)
 
Jag och min kära lilla pappa på julafton, i klänningen och skjortan som jag sytt.
Och äntligen börjar det bli lättare att så, och det är så jäkla roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela