En ny start

Publicerad 2013-09-23 20:05:22 i Allmänt,

Jag har flyttat. Lämnat den by där jag bott hela mitt liv. Flyttat till Skara. 
Här har jag börjat läsa en ettårig utbilding inom Modedesign. 
 
Än så länge trivs jag så sjukt bra. Lägenheten är fantastisk. Utbildningen rockar. De nya människorna i mitt liv är helt underbara. 
 
Jag har fått mig en riktig nystart från en vardag jag inte alls trivts i de senaste åren. 
Därför tänkte jag göra en nystart här på bloggen också. De gamla inläggen får dock vara kvar, mest som minnen :)
Och här ska det uppdateras! Med allt från vad jag gjort det senaste året, vilket är en del faktiskt, till det jag kommer att skapa nu under detta år. Hoppas att motivationen håller i sig bara!
 
Jag var hemma i helgen, fick pussa på mina saknade hästar och hade otroligt fint med mina vänner!
 

Kommentarer

Postat av: magnust

Publicerad 2013-09-23 20:45:38

Kul att du kommit till rätta och hittat rätt.
Jag hör av mig och tittar in när jag kommer neråt fågellokalerna.
Sköt om dig.
Kram

Svar: Du är välkommen när som helst Magnus!Kramar
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela