Min sommar

Publicerad 2012-09-09 10:34:24 i Allmänt,

Hej igen! Här var det inte uppdaterat sen innan studenten! Ojoj, dags för en liten sammanfattning av min sommar kanske?
.
Ja, jag har ju som sagt hunnit ta studenten, den och balen var helt fantastiska!
.
Direkt efter studenten började jag jobba på ett ljud/ljus- och scenföretag.
Så jag har varit med och byggt scener och fixat teknik till bland annat Loreen, Ulrik Munther, Magnus Uggla och så vidare.
Bland annat var jag med och byggde scenen till självaste kronprinsessans födelsedagsfirande! Dé ni!
.
Efter en mycket slitsam, men så fruktansvärt rolig sommar, stack jag och min fina vän Maria iväg på en liten semester till Cypern!
Galet varma och underbara dagar, och vi var där i en veckas tid. Så härligt att kunna bada i havet utan att frysa röven av sig! :D haha
.
Det är i stort sett vad jag har gjort nu i sommar, en liten bildbomb får stå för resten ;)
.

Jag och självaste baldejten Oscar!
.

"Litet" scenbygge på Victoriadagen
.

CYPERN!
.
Ruiner på Cypern
.
Kompisen Maria i solnedgång :)
.
Och sist, den underbara härliga staden Paphos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela