Flyr landet igen!

Publicerad 2012-09-10 12:01:19 i Vardagen,

Nu är ytterligare ett flyg bokat.
Tänk jag som aldrig hade flugit innan! Det här blir min tredje utresa från landet i år. Det är bara det att jag inte bokat någon återresa än. Och förhoppningsvis dröjer det länge tills jag behöver göra det :)
.
Jag har nämlingen fått ett jobb i Tyskland. Jag ska vara hästskötare i ett stall med Grand Prix hästar.
Ett litet äventyr som jag längtar efter! På fredag lämnar jag landet, ååååh vad spännande!
.
Tillbaka till TYSKLAND!

Kommentarer

Postat av: Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

Publicerad 2012-09-11 18:35:11

sv: åh tack så jättemycket! :D

Postat av: Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

Publicerad 2012-09-11 18:35:47

sv: åh tack så jättemycket! :D

Postat av: F E L I C I A

Publicerad 2012-09-12 16:43:06

shiit vad häftigt!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela