Korsgården Muffins

Publicerad 2012-11-19 12:04:00 i Hästarna,

Korsgårdens Muffins är mitt och min systers lilla russto född 2009, e: Taktik G u: Mariekex
Hon mäter runt 120 cm och är ganska nätt i typen. 
 
Lilla Muffins är okomplicerad att jobba med och älskar verkligen allt arbete som man gör med henne. Hon är verkligen en genomsnäll ponny trots att hon är russ, fux och sto ;)
 
Nu råkar det vara så att både jag och min syster är för stora för att rida henne. Vilken är mycket synd, då hon har visat vilken kapacitet hon har i bland annat hoppningen.
Hon är inrididen, men verkligen inte utbildad på grund av ryttarbrist.
 
Därför letar jag efter en liten ryttare åt henne som kanske vill ha henne på lektion och så småning om komma ut på tävlingar med henne :) 
 
Jag har körkort och är van att köra med hästtransport, och har inget emot att köra henne till någon ridskola i närheten (Filipstad, Kristinehamn, Karlskoga). 
Hon står i ett litet stall på vår gård strax utanför Storfors, och det finns en del ridhus och ridbanor inte allt för långt ifrån.
 
Om du är intresserad så är du välkommen att skicka ett mejl till mig så kan jag skicka iväg mitt telefonummer!
[email protected]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela