Såå mycket att göra

Publicerad 2012-05-28 21:13:23 i Vardagen,

Så mycket att göra nu!
På fredags sätts betygen och innan det måste jag göra två muntiga redovisningar i engelska, skriva svenska nationella B, skriva ett prov i Natur och friluftsliv samt göra klart och skriva rapport för projektarbetet!
Dessutom skrev jag ett prov i samhäll idag, hade en svenskaredovisning och gjorde en skriftlig rapport på engelska.
.
Jättemycket, men det går! Jag ska klara det här!
.
För övrigt så mår jag så jäkla bra nu, jag är så lycklig att skolan snart är över, för mitt sommarjobb och för så mycket annat som händer just nu :D.
AHH, underbara liv!♥
.

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2012-09-13 19:42:35

så himla fin bild på en fin häst! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela