Löshoppning

Publicerad 2012-05-18 16:10:28 i Hästarna,

Imorgon är det äntligen dags för treårstest med Muffins, något som jag sett fram emot ända sen Nora och jag köpte henne!
Därför har vi löshoppat en del nu senaste dagarna, inte bara Muffins utan Vilgot också, och jag kan bara konstantera att vi har fantastiska små gotlandsruss :)
.
Slänger upp två bilder, en på Vilgot där han hoppar typ 90 cm, och en på Muffins där hon hoppar en strax över 90 cm och 75 cm lång oxer!
.
Nu ska jag ut och börja packa i ordning för imorgon, vi ska nämligen upp tidigt, har en resa på ca 4 timmar framför oss imorgon ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela