UKM Storfors -12

Publicerad 2012-03-18 15:32:34 i Vardagen,

Igår var det äntligen dags för UKM festivalen här i Storfors, något som jag och en grupp med grymt engagerade ungdomar har jobbat med hela våren.
.
Det blev verkligen jättebra tillslut, trotts att vi inte kunde hålla till i den lokalen som var tänkt från början.
På scenen var det många duktiga ungdomar som spelade/sjöng och trollade och flera duktiga konstnärer visade upp sin konst och sitt hantverk..
.
Fyra scenbidrag och 7 konstbidrag, samanlagt 20 personer, gick vidare till länsfestivalen i Torsby. Tyvärr kommer inte jag ha möjlighet att följa med dit.
.
Fast det jag vill komma fram till här är att jag är sjukt nöjd över kvällen och hur den blev tillslut. Utan vår lilla arbetsgrupp hade det inte kunnat blivit så bra som jag vågar säga att det blev :)
Trots att det ska bli skönt att inte behöva tänka på det här något mer nu på ett tag, så känner jag att jag verkligen skulle kunna göra det igen!
.
En bild från när vi testade ljuset under dagen. Min kamera vandrade runt under kvällen eftersom jag inte hade tid att fota, ska kolla igenom bilderna sen och se om det blev några bra :)

Kommentarer

Postat av: André

Publicerad 2012-03-18 16:36:24

Yes, det var riktigt bra gjort! Och rolig inledning! ;)

Blir spännande om Kr-hamn kommer kunna mäta sig i underhållande utöver alla bidragen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela