Så nära juuuuh!

Publicerad 2012-03-29 23:51:09 i Vardagen,

Måndagen den 16:e april kommer jag att göra min första praktikdag i Essen,Tyskland. Den kvällen kommer även mitt aboluta favoritband, Anti-Flag, spela i Oberhausen, bara 16 minuter från mitt boende enligt google!!!
Titta bara:
.
Men att gå på punkkonsert i Tyskland helt själv kanske man inte ska göra... Eller?
Kan man det kanske? Nää.. eller JO! Eller!?!?
.
Bild från när jag och Maria var på deras konsert i Stockholm hösten 2009! Det är jättelänge sen nu ju, dags igen ;D
Fotad av Maria Davidsson
http://maria-davidsson.blogspot.se

Kommentarer

Postat av: André

Publicerad 2012-03-30 19:32:13

Gå själv? Nae... fråga Micke! Övertala honom att följa med! ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-03-31 09:36:56

GÅÅÅ!!!! :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela