SÅ FULLT UPP!!!

Publicerad 2012-03-13 18:33:38 i Vardagen,

Hej! Jag har galet mycket att göra just nu. Nu på lördagen är det äntligen dags för UKM-festivalen här i Storfors och det är mycket som ska göras nu den här sista veckan.
Men det är kul!
.
Fast den största anledningen till att jag offrar min just nu väldigt dyrbara tid till att skriva ett blogginlägg är för att berätta att:
*trumvirvel*
.
DET ÄR BARA EN MÅNAD KVAR TILL TYSKLAND!
Japp, det stämmer! En månad kvar tills jag åker till Tyskland på praktik i tre veckor och därefter Österrike en vecka för ett energiprojekt. Längtar så att det gör ont i magen ;)
.
Ni får en liten bild som jag fotade i helgen, var faktiskt i Branäs och åkte längdskidor, men det har jag inte haft tid till att berätta, för jag har som sagt fullt upp! Åkte i alla fall över 2,5 mil sammanlagt. Just so you know liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela