Tillbaka till verkligheten!

Publicerad 2012-01-10 21:37:46 i Vardagen,

Som rubriken lyder! Imorgon börjar skolan igen, men jag har haft ett riktigt trevligt lov. Har bland annat åkt till och från Göteborg fyra gånger och till och från Stockholm två gånger. Har dessutom firat jul med min fina släkt och haft ett riktigt bra nyår med vännerna.
Och nu taggar jag för sista terminen, sen är det student som gäller för min del.
Och mitt schema kunde ha varit värre:

Två lektioner på måndagar, INGA på tisdagar, två och klassråd på onsdagar, på torsdag som är min "långa dag" har jag tre lektioner och fredag två(?).
Dessutom väntar förmodligen tre veckor praktik i Tyskland och efter det en vecka i Österrike för att besöka en skola och göra ett energiprojekt.
Ja, jag tror jag överlever denna termin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela