Humörhöjare

Publicerad 2012-01-18 20:45:30 i Vardagen,

Sedan förra behandlingen hos osteopaten mådde jag väldigt dåligt. Men förra helgen vände det och jag mådde bättre än på länge! Då passade jag på att gymma söndag och måndag, tog en lång promenad på tisdagen och sen körde jag stenhårt på gymmet på onsdagen. Och efter det mådde jag... ...sämre än vad jag gjort på länge...
Har mått riktigt dåligt fram tills måndags kväll.
Igår mådde jag bättre så då passade jag på att träna judo på kvällen.
.
Och idag var jag till osteopaten igen, och nu sitter jag här, helt slut, men på MYCKET bra humör!
Har precis läst ett mejl från min lärare att boende till mig och två klasskamrater i Essen, Tyskland, är bokat!
Det blir alltså APU i Tyskland i tre veckor för min del!
Tänk vad humöret kan vända snabbt!

Kommentarer

Postat av: maria :D

Publicerad 2012-01-18 22:30:00

Tänk va mycket jag gjorde din dag ;D haha skojjaa!! =)) Miss youuueee!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela