apflickorna...

Publicerad 2012-01-23 22:52:09 i Vardagen,

En film som jag ALDRIG har varit lockad av att se är den svenska filmen Apflickorna. Inte ens en smula sugen på den!
Bara av att ha sett trailern har jag blivit så uttråkad och nästan deprimerad så det finns inte!
Men nu blev den här filmen ikväll utsedd till årets film i guldbaggegalan, och om filmen är som den verkar av trailern så kan jag verkligen inte förstå juryns beslut alls.
Fast det här ledde ändå till att jag blev nyfiken, så nu ska jag titta på den!
Önska mig lycka till, har inga större förväntningar...

Kommentarer

Postat av: André

Publicerad 2012-01-23 23:19:20

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela