Onsdagen den första februari tvåtusentolv

Publicerad 2012-02-01 19:09:23 i Vardagen,

Vad har hänt idag då? Jo klockan nio var jag iväg till Kristinehamn för att ge blod, det är min moraliska och goda gärning här i världen. Det var tredje gången jag gjorde det och hade samlat ihop såpass många poäng att jag fick med mig en necessär (perfekt till Tysklandsresan) och en kryddsax hem.
.
Har även ringt till företaget jag hade praktik på i höstas och jag är välkommen dit på tisdagar och vissa helger som något praktikliknande. Det ser jag verkligen fram emot! :D
Men nu till helgen är det studentfest med 80-tals tema som gäller, jag är GRYMT taggad och har letat fram allt jag har i neonfärger, här ska det köras all in!
Nu är det desutom bara 18 dagar kvar tills jag fyller år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela