Några tankar bara

Publicerad 2012-02-02 18:32:35 i Vardagen,

Den här våren har jag verkligen jättemycket att se fram emot, bland annat en resa till Branäs, UKM, få vara med på ett scenbyggarföretag någon dag i veckan, praktik tre veckor i Tyskland, en vecka i Österrike efter det och framför allt student och bal!
Men det är mycket jobbigt som ska göras också och jag känner mig lite fångad i min kropp och sinne...
Jag tänkte i alla fall vara duktig idag och skriva klart uppgifterna till belysningtekniken som snart ska lämnas in, men har suttit här i över en timme och hittils har jag åstakommit fyra nogurlunda välformulerade meningar. Svårt när man inte riktigt förstår vad läraren menar!
Aja, funderar på om jag ska åka in till Storfors lite snabbt för att köpa hårfärg, sånt måste ju också göras :)
.
En bild från när vi hade belysningsteknik i höstas. Absolut det roligaste
vi har haft i lektionsväg, men att behöva skriva om belysningteknikens
historia är inte lika kul...
Foto av André

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela