Solnedgång

Publicerad 2011-10-19 22:33:47 i Vardagen,

Jag och min syster satt i soffan och kikade ut genom fönstret av någon anledning, och vilken solnedgång vi såg!
Smet ut med kameran och försökte fånga utsikten från våran bakgård och detta blev resultatet:
.
Utsikten är ganska slående faktiskt. Grannens hästar som syns nere i det vänstra hörnet och någonstans i dimman ska deras kossor gå. Dom djuren har helt fantastiska hagar!
.
.

Försökte även få någon bild på våra kusar med solnedgången i bakgrunden, tyvärr går solen ner riiiiktigt fort och tyvärr så har mina hästar väldigt svårt att stå still när ja vill fota dom ;)

Kommentarer

Postat av: André

Publicerad 2011-10-19 23:02:17

Blev ju visst bra bild/bilder! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela