Skaffa medryttare?

Publicerad 2011-10-25 21:28:47 i Hästarna,

Jag har länge funderat på att skaffa en medryttare till Vilgot. Jag vill att han ska få komma ut på lite ridtävlingar, främst hoppning för det är han väldigt duktig på, men jag är ju för gammal för att tävla b-ponny sen 4-5 år tillbaka.
Problemet är Vilgots temperament...
Ryttaren i fråga måste då vara tuff, och väldigt duktig på att rida. Tyvärr är det så att när man bor i en sådan liten kommun som vi gör är ryttarutbudet begänsat.
Men jag har också tänkt på att det är så många personer som vill ut och tävla men inte har tillgång till häst, någon av dom måste ju funka med min lille Vilgotplutt?
Jag ska försöka sätta igång honom nu till vintern, sen till våren kanske jag kan börja kolla runt lite...
.
Har någon av er som är inne på min blogg medryttare eller tävlingsryttare(säger man så?) till eran häst/hästar? Hur hittade ni denne person? Och har ni något bra sätt att gå tillväga för att veta att just denna person passar eran ögonsten?
.
Vilgot och min lillasyster Nora. Hindret ligger på en meter ^^

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-26 19:44:40

Är det ett russ?? ♥

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-10-27 15:51:11

vilken gullig bild :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-10-27 18:55:08

www.medryttare.nu kan man söka efter annonser på folk som vill bli medryttare där man bor. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela