Mot maratonkurs!

Publicerad 2011-10-31 15:29:27 i Vardagen,

Så! Nu var det några dagar sedan!
.
Ska bara skriva och berätta att jag har höstlov nu :)
Igår jobbade jag på tåget till och från Göteborg. Det trivs jag verkligen med, har jobbat där i snart ett år och varje tur är lika rolig. Man träffar ALLTID väldigt roliga personer ;D haha
.
Nu ska jag och mor min iväg till Kil där Wermlands Körsällskap håller en maratonkurs, jag ska bara byta om så ska vi ge oss iväg :D
Ni får ha en trevlig eftermiddag/kväll - det kommer jag ha :)
.
För detta företag jobbar jag som timanställd när det behövs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela