Maratonkurs!

Publicerad 2011-10-18 20:33:12 i Hästarna,

Kikade precis in på mejlen och såg att jag fått svar om en maratonkurs!
Den arrangeras av Wermlands Körsällskap, och är på fyra gånger. Två teoretiska pass nu i höst och två praktiska med banbygge och liknande till våren.
Det ska även vara gratis för såväl medlemmar som icke medlemmar.
.
Jag tycker att det ska bli GRYMT kul att få prova på maraton. Tycker att travet är fruktansvärt roligt, men det verkar ju inte passa Vilgot och maraton ser ju så jäkla häftigt ut!
.
http://www.wermlandskorsallskap.se/
Där kan ni läsa lite om körsällskapet och om kursen.
.
Kanske blir i full galopp och med en fyrhjulsvagn efter i nästa tävling? Önsketänkande men why not? ;)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-19 19:42:55

SV: Japp det är russ ♥

På den till vänster är det E: John russ U: Jolli

Den till höger E: John russ U: Brinna.



Om du kollar runt lite på min blogg så är det den till höger som oftast är på alla bilder. På den där biden var han 1 år och nu är han 8 år ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela