True Talent final

Publicerad 2011-11-13 19:22:19 i Vardagen,

Har precis bunkrat upp med popcorn framför tv:n. Är redo för True Talent-finalen. Sofia som är med är min skolkamrat från grundskolan och vi går även på samma gymnasium nu :)
Inte så att jag direkt känner henne, men man är verkligen grymt stolt över hur långt hon har kommit!
Hon är egentligen för bra för tävlingen men ja ska självklart rösta och heja på henne nu!
.
För övrigt så har jag haft en mycket mysig helg konsert och så kom min fina pojkvän hit. Ja mår dessutom mycket bättre sen osteopaten i fredags!
.
NEJ! Nu blire och heja på Sofia!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2011-11-15 17:50:59

Fin blogg,allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela