Judotävling och julfirande!

Publicerad 2011-11-20 21:59:26 i Vardagen,

Japp! Idag var det egentligen menat att jag skulle jobba, men halvvägs till Kristinehamn ringde vd:n och sa att det inte behövdes idag.
Blev alltså att vända hem. Passade på att sticka in till Storfors och hejja på mina judokamrater som tävlade idag!
.
Sen har vi faktiskt firat jul ;)
haha, kalkonmiddag med nästan hela tjocka släkten på min mors sida ^^
Lite tidigt kanske, men det måste hinnas med innan morföräldrarna drar iväg till Thailand!
.
Bara för att jag är fylld till bredden med julkänslor nu så får det bli en bild på våran egna julbock Balder!
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela