En liten update...

Publicerad 2011-11-10 22:51:22 i Vardagen,

Den här veckan har ju inte varit sådär väldigt rolig, har mått dåligt sedan en ridtur med Vilgot i söndags. Men imorgon ska jag till en osteopat och försöka få ordning på det här någon gång!
.
Sen på kvällen ska jag och några klasskamrater till Nöjes i Karlstad för att se Hardcore Superstar, för jag är ju så jäkla mycket hardcore!
Haha nej men det ska bli kul, är grymt sugen på konsert nu så jag är taggad!
.
Men nu ska jag gå och lägga mej så att jag orkar med morgondagen :)
Det får bli en bild på Saga och Wiola, för nu ska jag börja må bra så att jag kan ta hand om mina djur ordentligt!
Och så fick bilden på svartvit bara för att jag är sååååå hardcore!

Kommentarer

Postat av: André

Publicerad 2011-11-11 07:30:26

Tror att du glömde tilläga att du är hardcore faktiskt ;D

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-11 20:39:09

SV: Japp han är efter John russ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela