Ännu en nykomling!

Publicerad 2011-11-29 16:06:36 i Hästarna,

Vi har inte vågat släppa ihop Wiola med dom andra hästarna än eftersom vi har vart lite oroliga över hur hon och Muffins skulle gå ihop.
Därför fick vi låna Lilla Gubben, en minishetlandshingst, av en bekant. Han är kritvit och mäter ungerfär 75 cm! Han måste vara det sötaste som finns i hästväg!

När jag var liten så red jag faktiskt på honom, svårt att tänka sig med tanke på att jag kan stå grensle över honom nu ;)
Har inte hunnit fota några bilder på honom sen han kom hit, men jag lyckades leta upp två gamla som får duga så länge. Tyvärr ger dom två bilderna inte rättvisa till hur fantastiskt söt han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela