Min vecka lite kort

Publicerad 2011-12-10 00:32:32 i Vardagen,

Denna vecka har jag bland annat hunnit med:

Lagat x antal mobila elcentraler, lyckats genera en läkare, suttit på akuten till efter tre på morgonen, lekt ljustekniker, ätit två julbord, upptäckt ett ovanligt sugmärke på en genant plats på min kropp, kört en lätt lastbil fullastad med ljudsystem med ett värde som jag inte ens vågar tänka på, klockan två på natten, i snöstorm OCH varit på bio med bästa Maria!

En händelserik vecka med andra ord, och den är inte slut än!
Imorgon bär det av till Göteborg med Maria för att jobba och julhandla och ha det allmänt trevligt!
.

Min lilla uppgift att sköta när ja lekte ljustekniker på praktiken, jag sög på det, men kul vare!  ^^ fick jobba fram till två någon natt, men det var det värt!
.
.

Och så hittade Maria och jag till slottet i Örebro efter bion, Simon och ekarna blev det om någon vill veta ^^

Kommentarer

Postat av: André

Publicerad 2011-12-11 20:02:40

Haha! Lite kul att du skriver att du har "Hunnit med"att "upptäckt ett ovanligt sugmärke", du brukar inte hinna upptäcka dem eller? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Så vem är jag då? Jo, en lättimponerad 20-åring från de Värmländska skogarna, nu boende i Skara! .

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela